tisdag 2 mars 2010

Ms Dramaqueen undrar

Jag är lite orolig och bekymrad att ingen svarade på mitt rop på hjälp. Betyder det att det var värre än jag ens befarat eller kan det månne vara så att jag överreagerade einbischen (fast det skulle vara så otroligt otypiskt mig)?

Det blev kanske lite övermäktigt att sammanfatta artikeln om isberget åt mig så jag tänkte ge färdiga svarsalternativ så får ni bara skriva a eller b då ni läst den. Sku gärna länka till den men jag försöker ju undvika aftonbladet. Försök googla "isberg + jordens undergång + aftonbladet". Men snälla, berätta inte för mig hur många träffar du får.

Okej. Alternativen.

a) Be afraid. Be very afraid.
b) Nej nej, lilla gulle vännen. Inte ska du vara rädd. Allt snack om inlandsisar som smälter är bara bullshit. Krig finns egentligen inte heller. Det är bara massmediernas påhitt för att ha något att skriva om. Och sjukdomar? Bah va jätte löjligt alltså. Alla är friska och äter sig mätta varje dag. Trallalaaa!

3 kommentarer:

Mia sa...

Kunde ju vara så att du överreagerade lite. Och vad har förrästen hänt med "förnekelse is the shit?"
Själv tänker jag att man får köra på till man stöter på ett isberg eller sveps iväg med vattenmassorna. Bara en tanke.

Lina sa...

Du väljer alltså alternativ b?

Mia sa...

Om du vill så.