söndag 14 mars 2010

Sommarjobb sökes

Hanna sökte praktikant via sin blogg. Vet inte om hon anställt någon, men jag var tydligen inte den hon sökte. Således är jag fortfarande utan sysselsättning på sommaren och tänkte ge jobbsökandet en ny chans. Jag vet att jag är lite sent ute (alla vet ju att jobben far redan vid julen) men jag ger det en chans.

Det här kan jag:

- Klippa gräs (har flera års erfarenhet och endast en gång har jag klippt sönder en matta och endast en gång har jag sprättat iväg en sten mot ett bilfönster som gick sönder...väldigt mycket. Jag upprepar: endast en gång).
- Illustrera (arbetar helst i Paint)
- Åka slalom
+ lite till

Jag kan inte:
- Grodda

Så att. Har du ett arbete att erbjuda tveka inte. I gengälde vill jag ha kollegor och roliga kaffepauser. Lönen är mindre viktig.

2 kommentarer:

Erika sa...

Roligare CV får man söka efter :D
Hoppas det nappar!

Lina sa...

Jo hoppas.