fredag 12 mars 2010

Liten fråga

Är det bara jag som tittar på Let's dance och tycker att tjejprogramledaren valt en väldigt osmickrande klänning? Hennes höften ser ju ut att inte vara från denna värld. Dessutom är den ful som stryk, klänningen alltså.

Vad tycker du?

a) Håller fullständigt med och tycker du har ypperligt god smak när det kommer till fredagsunderhållning.

b) Dansprogram är emot mina principer. Tittar hellre på Napakymppi.

c) Har ett intressant liv och har annat att göra en fredagkväll än att bry mig om hur bred någon är om baken.

Om jag får in fler än ett svar på frågan kunde jag presentera resultatet i ett diagram. That's an offer you can't refuse.

1 kommentar:

Mia sa...

Jag väljer först svar C men lite svar A (eftersom jag råkade zappa förbi lets danS och såg den trykfula klänningen)

Väntar på diagrammet.