fredag 5 mars 2010

Monkey news

Mår lite apa idag.

Har kastat in skinkpaj, sallad, berlinermunk, gefilus juice och vitpepparkorn.

Planerar ännu inta något färdiggjort (man orkar ju inte laga mat då man mår dåligt ju!) och avrunda med let's dance. Sku vi ha bastu i lägenheten sku det vara ett självklart val. Men nu har vi inte det och jag vågar inte gå ner i källaren med risk att bli för bra bekant med någon granne som vill djoina.

Så nu vet ni hur det står till hos mig. Hurudan fredag har ni andra?

EDIT. Jag ser att intresset för Erkkis bihåleinflamation har varit stort, så för att göra det hela ännu lite intressantare kunde jag tänka mig att slänga med mitt illamående på köpet. Jag vet att Dogge iaf skulle falla som en fura för det förslaget.

4 kommentarer:

Mia sa...

Vadå, ha du smitta oss me magafar ida eller va e de fråga om ???

Mr.T sa...

Oh! Chimpanzee that... MONKEY NEWS!!

Lina sa...

Nix, det har jag inte. Det gick om efter en stund. Det är nog min stressmage som spökar igen. Det är så där när man har semester och stressar you know.

Mia sa...

Jonej, vissa har det inte lätt när man tvingas till 1v semester. I feel för dej.