torsdag 4 mars 2010

Auktion

Mina damer och herrar!
Väääääälkomna till Erikas auktion!
Idag gäller det att vara riktigt snabb för att hinna håva in auktionens mest förtjusande objekt!
Jag bjuder ut en stycke mycket ihärdig bihåleinflammation. Absolut symptomfri förutom den charmerande tröttheten som följer med den. Till samma pris, märkväl! får den som slår till, en tid för punktering av bihålan redan imorgon fredag. Föreställ er vilket förträffligt sätt att påbörja helgens bravader med! Objektet bjuds ut endast denna natt, så nu gäller först bjudande, inte högst bjudande och jag garanterar er - he far kolkko billit!!

Going once, going twice and...
...

...

...

2 kommentarer:

Lina sa...

Sorry! Inte intresserad.

Mia sa...

Ja tänkte slå till men så kom jag till att jag hoppar över denna gång. Tack iallafall!
Billit e ju allti bra.