fredag 26 mars 2010

Pinsamt

Egentligen är jag inget fan av Let's dance. Jag bara ser på det eftersom jag är uppvuxen med att man måst se dylika program på fredagar (24 karat, fångarna på fortet, kär och galen etc. Those were the days). Men idag tycker jag ännu sämre om det. Det är tydligen sista programmet eftersom båda paren sitter och gråter i tv och berätta hur underbar den andra är! Bah! Jag tycker sånt är såååå pinsamt. Jag tryckte på mute för att ta mig igenom eländet. Visst är det fint att visa att man tycker om varandra, men om man gör det med publik känns det lite som spel för gallerian.

EDIT: Bilden vill säga att iaf var det äkta tjääälek med Lotta (och fula brudklänningar). Den kvinnan kunde minsann viska. Minns ni hur hon alltid avbröt deras ömma kyss med att fråga något riktigt stolligt "Hur känns det?" eller något liknande.

1 kommentar:

Mia sa...

jaa, ush. ja skäms!!