fredag 26 februari 2010

Att jag aldrig lär mig

För en tid tillbaka betämde jag mig för att aldrig mer läsa aftonbladet eftersom jag inte alls klarar av att läsa usligheterna som står där. Mord, naturkatastrofer, sjukdomar, I can't take it. Idag tänkte jag göra ett undantag för att läsa in mig lite på OS (så jag vet vad folk pratar om!). Big mistake förstås! Första nyheten handlade om ett stort "isberg" (stort som ett land --> inte ens Titanic skulle missa det) som driver runt på Atlanten och...ja sen vet jag inget mer eftersom jag stängde sidan direkt. Men jag tänker mig att det är BAD.

Nu undrar jag om någon kunde läsa hela artikeln och sedan skriva en kort sammanfattning åt mig. Den får inte innehålla ord som "undergång", "översvämning" eller "det är ute med oss", men annars får du utforma den hur som helst. Tacksam för svar.

Inga kommentarer: