söndag 21 mars 2010

Titta hit!

Mamma och pappa. Eftersom ni har barnbarn tycker Gigantti att ni ska slänga era gamla telefoner med alllt för små knappar. Det enda rätta för er är en ny telefon med stora, mjuka knappar.



Tuur att jag såg den här reklamen. Annars kanske ni sku gå runt och tro att ni är ungdomliga eller nåt och ha helt fel telefon.

Ps. Jag förminskade bilden lite mindre än vanligt så att ni skall kunna se bättre. (På ctrl + får ni förstorat texten också)

Ps2. Egentligen är jag bara ironisk och känner mig nästan förolämpad för er skull. H. Er underbara dotter.

2 kommentarer:

Fadern, lottovinnare sa...

Har smörase för gamlingarna ngt att göra med stundande födelsedag?????
Ärligt talat hade jag funderat på en sån åt dig och systern! :)

Lina sa...

Intressant att du tog inlägget som smöras. Bra så. Ps. Jag har en bra telefon med mycket små knappar.