fredag 5 mars 2010

Drömmar

Inatt drömde jag om Linas och MrT´s bröllop. Inget var sej likt dock. Jag och Jani missade hela vigselcermonin i kyrkan p.g.a att sonen stökade (minns inte om han skulle sova eller om han ätit upp en blomma eller blomkruka eller vad orsaken var). När vi väl kom till kyrkan så var alla jätte uppspelta och Erika höll på att dra program. I självaste kyrkan. Jag var mycket chockad. Vi snackar guds hus! Minns att jag tänkte "så här ska det banne mej inte vara på mitt bröllop". Alla andra tyckte tydligen det var en toppen idé att leka bröllopslekar framme vid altaret.

Till mitt försvar så made drömmen mycket more sense än vad det verkar nu så där i skriven text.

Nu ska jag ta natt. En ny dag imorgon kl.6.05. Arla morgonstund som bäst.

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag tycker det är JÄTTE jobbigt att höra om andras drömmar. Jag får nästan lite panik när någon uppspelt frågar "Ska jag berätta vad jag drömde inatt" och sen skrattar sig igenom berättandet.

Men det här va nästan lite underhållande. Kanske för att jag fick vara en av huvudpersonerna.

Mia sa...

De va mycket underhållande i drömmen oxå. Kände att alla ha blivi tokiga och bara jag var klar i huvude.