onsdag 17 mars 2010

Plus och Minus

Plus
+ Jag är nu stolt ägare av en bilskrapa och har därmed återfått min livslust.
+ Ikväll när jag går och lägger mej får jag sova i nya, rena lakan. Lyx.
+ Det är bara 3nätter kvar tills min sovmorgon.
+ Min son säger att jag är bäst (Ja.. efter att jag drillat honom lite, men vem bryr sej? Jag är ju bäst.)

Minus
- Efter gårdagens datafria dag har jag nu ett sjuhelvete till jobb att läsa ikapp alla bloggar, alla fb statusuppdateringar och att peppra den egna bloggen med inlägg för att visa att jag fortfarande lever.
- Pil-knappen till vänster på tangentbordet låser sej hela tiden
- Det finns för många godsaker i skåpet som försöker lura mej att äta upp dem.

Se där, 4plus och 3 minus. Inte så pjåkigt.

2 kommentarer:

Lina sa...

Dina minusar var dessutom ganska fjuttiga!

Mia sa...

Mjae..