onsdag 24 mars 2010

Oho

Det är evigheternas evighet sedan jag hade ett tidigt morgonskifte en vardag på jobbet.
I morse steg jag upp 5:40 och var på plats 6:30. Ni vet ju att det där är hiskeligt tidigt för mig. Jag tror att jag vaknade på riktigt först där en 9 tiden. Åtminstone var jag inte riktigt "messis" när jag kl. 7:45 skulle på körning med jobb-bilen. Motorvärmaren var i kopplad, jag drog ur den och backade ut. Det var bara det att jag hade dragit ur stöpseln ur motorvärmarstolpen och inte ur bilen. OHO!

(Jag märkte nog saken innan jag körde från gården.)

4 kommentarer:

Mr.T sa...

Haha! Jag såg en bil nångång som körde på Rådhusgatan (i stan) med motorvärmarkabeln ikopplad. Det var inte bara jag som såg det, utan vädligt många som tyckte oxå det var lyckat :D

Mr.T sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

Tre gånger denna säsong har jag kört iväg med motorvärmarsladden ikopplad i båda ändor. Man blir så led sig själv!

Mia sa...

Jag har överraskat mej själv och gjort detta endast en gång. Men på samma sätt som Lina. DItt sätt erika var lite mera pöllit.