fredag 19 mars 2010

På publikens begäran

Okej nu har kanske ingen uttryckt sin längtan och önskan i tal eller skrift. Men jag vet hur många där ute som suktat efter en bild. En bild som visar hur jag ser ut när jag titta på Hollywoodfruar. Jag säger bara: er väntan är över!


Den uppmärksamma läsaren har kanske lagt märke till att min hårfärg ändrar lite från bild till bild. Detta beror på att jag totalt saknar självinsikt när det kommer till min egen hårfärg. Vad är det för färg egentligen? Brunt säger jag. Ljusblont sa en frissa. I'm confused.

Den uppmärksamma läsare har kanske också märkt att frisyren ändrar från bild till bild. Detta beror bara på att jag är så dålig på att teckna hår (till skillnad från att teckna allt annat. Hår = min akilleshäl). Extra svårt blir det ju då man har något så invecklat som page.

9 kommentarer:

Mia sa...

Ljusblont? Det är väl ljusare än vanligt blont? Det betyder att du borde vara ljusare än Maria Montezami. And u are not.

P.s Snygga bröst.

Lina sa...

Oj shit. Mörkblond sku de ju stå. Skräp.

Ps. Tack.

Mia sa...

Mörkblond låter lite bättre.
Ännu angående bilden:
Man kan faktiskt int skratta så där myki om man har så där pass tjocka överarmar och så där pass små hängande tissar.

Lina sa...

Tomppa tyckte jag såg robust och oproportionelig ut. Är det ärliga-veckan eller?

Mia sa...

IRL eller på bilden?

Lina sa...

På bilden. Enbart på bilden. Hoppas jag.

Mia sa...

Ok. Annars lite väl grym kommentar.

Lina sa...

Jo, lite väl!

Mr.T sa...

På bilden menade jag ju! IRL är proportionerna nog i skick. Och icke robust ..