måndag 15 mars 2010

Only for you Erika. Det bästa ur Hollywoodfruar.

Jag är röd i ansiktet och dödligt generad över klimakterietanterna som ordnat barbie-fest i kvällens program, men jag lyckades ändå plocka ut de bästa Maria Montazami citaten. (Sa jag redan att hon är underbar?)


Orsaken att jag vill gå ner i vikt, är att jag gått upp i vikt.

Jag tror mamma älskar att fluffa rosetterna.

Min mamma har föråldrat sig bra...eller konseverat kan man säga.

Jag ser så fram emot att dom ska få se min mamma ikväll. Då får dom se hur enkel och fin hon ser ut. Eller...inte enkel...men hur en svensk mamma ser ut.


Du borde se det Erika för att riktigt kunna uppskatta det. Jag skrattar iaf högt. Är jag ensam?

3 kommentarer:

Erika sa...

Tusen tack Lina! :)
Hmm, det verkar så där semi-kul.
Men lite så där som Mr. Bean. Ibland kul men mestadels enormt irriterande och pinsamt, så man till slut byter kanal

Lina sa...

Fel fel fel fel feeeel! som Brasse sku säga.

Mia sa...

Du är inte ensam! Hysteriskt underhållande.
"Orsaken att jag vill gå ner i vikt, är att jag gått upp i vikt." Klockrent.