tisdag 30 mars 2010

Lycka 2

Lycka är också att det är sista nattskiftet på denna arbetslista och att veta att jag är så gott som ledig till och med söndag (!!!). Klockan 9:oo tänker jag befinna mig i simbassängen, plaska 1kilometer, slumra till i ångbastun och sedan fara hem och krypa under täcket. Lovely!

Läget just nu:
+ Endast 6timmar och 15 minuter kvar av sista nattskiftet.
- Jag borde skriva en rapport, helst två under dessa timmar.
+ Jag fick ändrat de där inställningarna jag pratade om i mitt förra inlägg.
- Det hjälpte inte trots ändringarna på "Are you interested" på facebook, av någon konstig anledning får jag fortfarande mail om när "Halil" och "Carlos"skickar sina blombuketter och kattungar. Inget illa om Carlos, endast crappiga inställningsfunktioner.
+ Mina lediga dagar: jag skall umgås med vänner, träna, eventuellt shoppa lite, gå och kolla Kokkola Fight med MMA, titta på film och dricka lite vin och "spana på babes" som om jag var 15.
- Jag semi-sträckte nån ryggmuskel idag, efter gymträningen när jag stretchade! Surt. Har dock bestämt att det går över med JomoIce inatt och bastu på mornen.
- Under mina lediga dagar borde jag även skriva en hemtent...eller åtminstone påbörja en.
- Personalmötet som kommer mitt i allt ledigt, men som är oundvikligt.

All in all, it's pretty good right now! eller "Heeeee noo braaaaa"som vi säger här på jobbet!

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja-a, HE no bra. Va skönt de låter me simningen och att sen få sova! Avis...

Lina sa...

Ja jätte skönt lät det! Jag vill också. Är bara alldeles för trött för att ens orka överväga det. Kanske efter mat och en kaffe och efter att jag rättat prov, efter att jag förberett morgondagens lektioner. Suck!