onsdag 17 mars 2010

Varvar ner - check!

Systeryster påminde mig om den gamla goda tiden då mamma och pappa ville vi skulle vara hemma i tid för att "varva ner" före vi sku gå och sova. Och det var då det slog mig. Det är ju för tusen just det som jag håller på med. HELA tiden. Och här har jag gått och trott att jag bara varit lat. Livet är underbart.

Nej, nu är det nog bäst att jag slutar blogga och börjar varvar ner. (Vad som händer om man INTE varvar ner förtäljer inte historien men jag är inte den som utmanar ödet).

3 kommentarer:

Mia sa...

FAst börjar du varva ner redan kl.17 på eftermiddan så tror jag de första timmarna räknas som lathet.

Lina sa...

Men lagom att komma och förstöra för mig så där. Nu blir jag ju helt upp i varv ju!

Mia sa...

Ja men då får väl så lov att varva ner då, illa kvickt. Klockan e ju hur mycket som helst. Gonatt.