fredag 19 mars 2010

Still kickin'

Efter 2 dagar i Ruka och 2 dagar on the road å arbetets vägnar är jag fortfarande vid liv, men aningen seg. Jag har skidat och än en gång konstaterat att "nej, det är inte kul". Alla ni som säger att det är kul, what's wrong with you?? Seriously. Jaja, effektiv träning i underbara landskap med snö, doft av skog yada yaaaada, köp en wunderbaum och ha sex i bilen istället!

Vi har också åkt snowboard, DET är kul. Tyvärr tycker jag att Rukas backar är överreklamerade och till min besvikelse märkte jag att jag var en riktig chickenshit i backen, damn you ålderdom!


Anyways, överlag var det en bra resa och nu vet ni att jag är vid liv. Ifall ni ens märkte att jag var borta? Imorgon ska jag förkovra mig i "massmedias roll vid kriser", på söndag blir det jobb igen, även måndag. På tisdag är jag ledig, då skall jag njuta ifall jag inte stupat vid det laget. Sen igen en 6 dagars työputki. Social life, who needs it.

Nu skall jag korka en crowmoore dry apple cider, kolla "one flew over the cuckoo's nest" och glädja mig över att jag inte är riktigt där ännu!
Have it folks :)

5 kommentarer:

Lina sa...

Jaaa, vi har saknat dig. Känns nästan som om det ekat här. Men det här var en hillerious comeback. Jag är nöjd som vanligt. Välkommen hem!

Lina sa...

PS. Du arbetar för mycket! DS.

Erika sa...

Va skönt att jag varit saknad! Känns gött. Än en gång så jobbar jag no more no less than anybody else, det är bara mina arbetsturer som är från äässimus maximus.
Vi måst nog ses snart!!

Lina sa...

Ja det måste vi!

Anonym sa...

Sluta jobba. Man ser dej aldrig:(. Det känns som att du aldrig har ledigt. Hoppas vi hinner ses snart nån dag. Jag e ju ledig så du kan höra av dej då du har tid:)
h. y