tisdag 2 mars 2010

The Utmaningen

Jag tycker om Paint. Jätte mycket. Jag tycker också om groddar och att titta på TV, men det hör inte hit. Jag skulle vilja dela med mig av mitt nyfunna intresse genom en Paint-utmaning till er Erika och Mia. (Det kanske finns någon annan som känner sig utmanad också. Haka på vettja!) Här följer instruktionerna.

1. Ta musen i handen.
2. Rulla på knappen i mitten tills du kommer till listan över tidigare inägg. (Välj februari eftersom det finns flera där.)
3. Blunda.
4. För pilen fram och tillbaka i ett icke förutbestämt mönster över listan på inläggen.
5. Räkna så långt du kan och säg sedan STOP högt och tydligt.
6. Detta är ett tecken på att du skall upphöra med punkt 4.
7. Läs rubriken och hela inlägget.
8. Ta fram paint och låt fantasin flöda. Känns det motigt kan du mässa "Jag kan jag vill jag vågar" högt för dig själv (för bäst effekt gör det på rikssvenska).
9. Råkar ni komma på ett inlägg som jag redan illustrerat ber jag er vänligen välja ett nytt. Mitt självfötroende klarar inte av jämförelse.

Jag är pirrig av förväntan.

3 kommentarer:

Pia sa...

heh, det mest komiska jag varit med om på länge! och paint av alla program. Tyvärr har jag inte paint så jag levererar en bild på Nonnie Taylor istället, som jag tror hon ser ut: http://justingunter.files.wordpress.com/2007/04/old-woman.jpg

Lina sa...

Nonnie Taylor var klockren. Hon ser ut att ha ännu sexigare röst än Bonnie.

Mia sa...

Jag fixar inte paint och dessutom tror jag inte jag kan toppa din bild ovan. Fin piképaita du har. Och prydligt hår.