lördag 13 mars 2010

Diagram

Gårdagens gallup är avslutad.

Gallupens syfte var att undersöka huruvida programledarens (i Let's dance) klänning var osmickrande och ful som stryk.

Svarsalternativen var följande:
a) Håller fullständigt med och tycker du har ypperligt god smak när det kommer till fredagsunderhållning.

b) Dansprogram är emot mina principer. Tittar hellre på Napakymppi.

c) Har ett intressant liv och har annat att göra en fredagkväll än att bry mig om hur bred någon är om baken.

Ungefär så här utföll sig röstern...jag menar rösten. Jag vill tacka alla som deltog och över att intresset var så stort.

I diagrammet kan man läsa att den som svarat visserligen har ett liv, men spenderat detta liv genom att zappa mellan kanalerna. Vidare kan man tolka det som att Napakymppi inte är ett tilltalande program (alternativt har programmet slutat sända).

PS. Om intresseklubben är intresserad kan jag skicka diagrammet per mejl.

3 kommentarer:

Men Jessica e söt ändå! sa...

kan man få delta i gallupen ännu? Vi som såg reprisen vill också bidra. A är mitt alternativ!

Lina sa...

Jag uppskattar ditt deltagande men jag orkar inte göra ett nytt diagram. Du får försöka föreställa dig hur det skulle se ut om A stapeln var lite högre än C stapeln.

Men Jessica e söt ändå! sa...

svagt! Vi som såg reprisen är mycket besvikna!!!!