söndag 14 mars 2010

Cyklar

Okej så här ligger det till. Det finns tydligen både en Kristina och Margareta. Kristina har endast 3 växlar emedan Margareta kan stoltsera med 7. Det och priset är den enda skillnaden jag lyckats hitta. Och det var Lahden polkupyörähuolto som försedde mig med den infon.

Syftar på ett inlägg lägre ner.

EDIT: Skulle vilja sätta en stor parentes runt det här inlägget. Det var minsann i ointressantaste laget. Men jag känner ett visst ansvar att reda upp situationen med cyklarna, därav låter jag det stå kvar. Hoppas det är okej? Man behöver ju liksom inte läsa allt. Tycker man att cyklar är ett ämne som inte intresserar så går man vidare till Hattifnattarna istället. Lite som i monopol när man skall gå till fängselse utan att passera gå. Om ni hängde med mig där? Inte det? Nä, jag förstår er. Gjorde inte det själv heller. Liknelser är inte min starka sida.

2 kommentarer:

Mia sa...

Skönt att få detta uträtt!

Lina sa...

Visste väl att någon skulle uppskatta det.