onsdag 3 februari 2010

Well sagt, Erkki. Jag klarade eldprovet och fick igång detta. Chokerande och underbart. Ska bli spännande det här. Och att se vem som joinar först av de andra :) Lina e given, känner jag. (Om hon int leker viktig fröken och inte har tid.) Men ni andra ska hoppa med på momangen oxå!

Låter mycket spännande de där trumfkorten. Tycker du kan dra fram ett på stubinen. Om det inte är nåt som visar mej i dålig dager. (E lite osäker på att använda uttryck som ev. e felskrivna och som jag få sota för sen när lärarinnan anländer :S )

Nu ska jag påbörja kvällsbestyren för att få den allra käraste ungen i säng.

Kastar ut en fråga här samtidigt, som kommit upp under dagen och som inte har ett dyft med detta att göra. KAN man käka tårta för 300e ? Jag lutar till...nej. (Måste banne mej vara den godaste tårta EVER om man ska punga ut 300lusidorer för den!)

3 kommentarer:

Lina sa...

Käka tårta för 300 pengar kan man väl göra utan problem. Frågan är väl snarare om man vill punga ut så mycket för lite ägg, socker och vetemjöl. Nä...ja säger som pappa Stipp bruk säg när man kommer från frissan "ja sku no ha kuna gö de fö billigare". H. Punktknullar-Rönngård

Mia sa...

Pappa Steffi (Smeknamnet Stipp ger men rysningar) har nog så rätt. Kanske jag borde vidtala honom angående tårtan!

Erika sa...

Jag kan garanterat äta en tårta som kostar 300 ege, nemas problemas, men om jag betalar för den själv är en annan sak. Däremot vet jag inte om jag klarar av att äta nån basic tårta som pga. storleken motsvarar 300 ege. Om ni nu förstår mig rätt, då är det ju en helvetiskt stor tårta!

Good work Mia, nu är det bara att börja blogga :) Lina...I'm waiting.