fredag 5 februari 2010

Party on!

Tänkte i mitt stilla sinne att nu då det är fredag kunde man ju hitta på något helt galet rolig. Så jag tänkte och tänkte och tänkte och så kom jag på det: tofflor av mormorsrutor! Snacka om living on the edge!PS. Bilden är arrangerad.

PPS. Den uppmärksamme läsare har kanske märkt att jag haft länkar i två inlägg nu. TVÅ! Jag är på gång nu. Don't stop me now! (Ha! Där slängde jag in ytterligare en.)

PPPS. Hur många länkar får man egentligen ha i samma inlägg?

PPPPS. Nu ska jag bibba lite vin i en plastflaska och tjuppa iväg över gatan till systeryster. Don't you worry, virksömmen kommer med. Blir jag riktigt fast i virkandet (och om ni fryser om fötterna) får ni lägga in en beställning på ett par.

Over and out.

1 kommentar:

Erika sa...

Damn girl! You are so on fire you are burning down the house!
Va duktig du e, både med toffelvirkning och länkarna i inlägget!! Jag lägger gärna in en beställning, ifall du blir virkningsbiten :)
Have fun, hörs imorgon!
puss å kram, oao!