tisdag 16 februari 2010

Kriser

Det här med kriser är ju intressant. Nästan så att Tompsterrific skulle kunna agera gästbloggare och dela med sig av sin eventuella kris from an inside perspective, that would be terrific! T.ex. ett före inlägg, ett dagen D inlägg och ett inlägg när han varit 30 år i ett par månader.

Jag undrar om man kan ha sin 30 års kris i förskott? Jag kan gärna ha min då jag fyller i sommar, jag har inget behov av att panta på den ännu några år. Hmm, undrar vad som skulle höra till min kris? Ragga upp en 18-åring för att känna mig young and crazy igen och ragga upp en 40-åring för att... ja känna mig young and crazy igen.

Jag tror också att jag har någon sorts kris på gång just nu. Jag har kommit på mig själv med att fundera ifall jag kanske skulle skaffa mig canal +, eller nån annan kanal som sänder fotboll. Engelsk ligafotboll, Champions league etc. Detta om något måste ju vara en K.R.I.S, och jag tror det kan vara värre än 30-årskriser. Lord help me!

3 kommentarer:

Mr.T sa...

Jag tror att jag själv haft flera mindre 30-årsrkriser redan :) Eventuellt kan jag kasta en gästbloggning då jag fyller... Det blir kring midsommarn det då. :)

Canal+ pga footy låter nog lite krisigt. Angående raggasi så räcker säkert en t-skjorta med "Jag skaffade Canal+ för att se på Champions League". Sure shot. :D

Erika sa...

Ja tänkte också att det är lite väl mycket snö där ute för att du skall fylla år. Kolla aldrig vem det var som hade skrivit föregående inlägg, men i mitt sinne fick jag det till fel tvilling. Nå men vi bokar dig till midsommar (du får nog skriva före å, trogen följare som du är) och så får J-boy göra det om en månad :)

Lina sa...

hahaha! tycker du kan känna dig nöjd att det räcker med en 40 åring för att du ska känna dig ung. Det kunde ju vara värre och krävas en 60 åring typ. Always look on the bright side of life.

(PS. Ska de vara on eller at the birght side? Blir lätt irriterad av att läsa fel citat)