söndag 14 februari 2010

Söndag

Hej Mia och Lina!

Hur mår ni? Jag mår bra!
Hur har er söndag varit? Min har varit både bra och dålig.

Bra med min söndag är, att jag nu ser diskbänksplåten igen, jag diskade bort Kebnekaise som fanns där ännu i morse. Dåligt med min söndag är att jag inte kom längre än så och jag är rädd för att dom vita fluffiga sakerna under sängen snart börjar bräka.

Bra med min söndag är att jag var och rörde på fläsket lite, dåligt att jag därmed missade kaffeträffen som pågick samtidigt.

Dåligt med min söndag var att jag inte fick de 15 kärleksbreven som jag väntat på då det är alla hjärtans dag. Bra med min söndag är att jag har ett fint vändagskort på mitt kylskåp, med snusmumriken på (det fick jag av min brorson)!

Bra med min söndag är att jag kom på idén att fara till Tellushallen och titta på fotboll, jag blir glad och på gott humör genast jag kommer innanför dörrarna. Dåligt med min söndag är att jag kunde konstatera att det yngre laget var i betydligt sämre skick konditionsmässigt än det äldre rutinerade laget. Skrämmande! En till dåliga sak var när jag insåg att jag verkligen stod där och frös i Tellushallen och inte hade något bättre att göra, anybody seen my life? Anyone, no?

Bra med min söndag är att jag har varit ledig, har sovit länge, sett mamma och gjort lite ett som annat. Det sämsta med min söndag var att jag inte såg någon av mina vänner! Inte för att det är vändagen utan endast för att det är en vanlig söndag och me like my friends very very much!

Hoppas ni har haft en bra söndag!


Skriv
Snart
Svar
Snälla
Söta
Sockertoppar!



1 kommentar:

Mia sa...

Men vilken innehållsrik dag du har haft! :) Jag kan räkna på en hand det som jag har fått gjort. Om man int räknar olika lekar. FÖr det har jag gjort mycket. Och kramat en gråtig och sjuk son.

Åtm. va de mer bra saker me din sönda än dåliga. Å de e väl int så illa :)

ps. jag har inte fått nåt mer än 1st vändagskort- Och det var inte av min käraste.