söndag 14 februari 2010

Sockertoppen svarar

Hej Erika!

Min söndag har varit mest bra med ytte pytte små dålig inslag.

Bra för att jag tvättat överdraget till vår bäddmadrass. Bra oxå för att vi fick det tillbaka på plats. Ett tag såg det dåligt ut. Dock flyger dammråttorna ännu i hörnen men orken räckte helt enkelt inte till. Eller ork och ork....jag sket helt enkelt i det.

Bra för att jag varit på en solskenspromenad med mamma. Och för att det var underbart fint med solen som sken på orörd snö på villan.

Lite dålig dock eftersom jag inte fått något vändagskort. Men om jag fick välja vem jag skulle få av skulle någon av mina systersöner vara överst på listan. Fick dock x antal kramar av en av dem igår så jag nöjer mig med det för i år.

Kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller dåligt att Bonnie håller på att lämna the building, men så tycks i alla fall vara fallet. Lägger huvudet i pant på att jag kommer vara fullt återställd imorgon morn då jobbet åter igen kallar. Men att vara frisk är ju alltid en positiv sak så jag får vara nöjd mig med mitt nuvarande jobb ändå.

That's about it!

Hälsa hela högen hemma.

3 kommentarer:

Lina sa...

Och så fick jag ju också vändags-tulipaner.

Erika sa...

Låter ju pööörfekt det där! Å tulpaner och allt!
Och synd att int jag hann träffa Bonnie, men kanske vi möts nån gång i framtiden. För din skull hoppas jag att hon inte dyker upp på ett bra tag!

Lina sa...

Bonnie hälsar att hon är rätt så busy den kommande tiden, men hälsar gärna på dig också nästa gång det är dags.