lördag 6 februari 2010

Bowling!


Ikväll ska vi till Kokkelby och bowla! Ska bli superdupermegaskitkul!

Låt mig bara inte komma på femte plats igen (läs: sist). Trots att jag är en utomordentlig förlorare och klarar av att hålla bitterheten av en förlust inom mig, så tycker jag att det är mer än rättvist att nån annan tar sista plats ikväll. Jag tycker Cuong kan ta den, men jag tvivlar, han har nog smygövat i korridoren i H:fors med ölflaskor och en tennisboll. Det är vad jag tror. Jäkla fuskis!

7 kommentarer:

Mr.T sa...

Fear not. Jag kommer antagligen och vara sist. Annars, E, du kan kolla den här musikvideon: http://www.youtube.com/watch?v=RnrXiaPVeHY dvs. Queen - Princes of the Universe. D finns många Hihghlander (1) scener på den.

Erika sa...

Tack för tipset, ska kolla videon! Queen har väl varit en stor del av soundtracket till alla filmerna och hade även tunnarin till serien! Ses ikväll!

Lina sa...

Känner att jag måste förvarna att jag känner mig OSLAGBAR idag!

kung sa...

ha ha, E, ikväll skall jag ta hem första platsen! i can feel it!
på tal om bowling i korridoren, vi planerade nångång vi sku ha turkey bowling i korridoren, sku ha vari skitroligt :D

Erika sa...

Jag tror jag måst kolla om jag hittar filmen, den första, på cdon.com inom snar framtid!

Lina: Shut up!!

Mr.T sa...

på play.com finns den för 5,49 eur (ingen frakt)
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1111719/Highlander/Product.html

Mia sa...

Sko jag kom med sko ja garanterat vinn. Tog ju typ 1h för mej att få in stegen senate gång jag bowlade.