måndag 8 februari 2010

Familjen kaotisk

Tar man med 10 (eller hur många de nu var) förkylda ungar till stranden för att PAPPA ska fiska? Orkar man se på när pappa kliver ut i vattnet när ungarna sedan vill göra exakt samma sak?
Vill man inte ta ut skilsmässa när pappa fortsätter att fiska trots att alla ungar har våta skor och gör allt annat än det de borde?
Och orkar man hålla sig från att klippa till karl då han frågar om hon är NÖJD då han äääääntligen ger upp fiskandet?
Jag blir så trött!

PS. Erika jag pratar om tv-programmet Familjen annorlunda.

3 kommentarer:

Mia sa...

JaMÄN schaaalingen. t.om. JAG tog skiljsmässa från honom.
Jag hoppas för guds skull att han fick en snyting när kamerateamet åkte hem.

P.s Jag misstänker starkt att just den familjen e med i programmet för att tjäna pengar till en egnahemsgård!

Erika sa...

Nä alltså va sänder dom för Bullsh*t på TV nu för tiden. Det är säkert bara bra att jag inte hinner se så mycket på TV kvällstid, och när jag hinner, tacka vet jag makuuni!

Lina sa...

Mia jag tänkte precis samma sak! They are in it for the money and an ownhouseyard (till skillnad från de andra då!). Men de skiter jag faktiskt i, för de förtjänar banne mig ett eget hus. Den där lilla lägenheten är inte gjor för fler än två pers.

Och WHY oh WHY har dom bunkrat igen den ena wc:n med grejer? En wc är en wc för lite för mig och Tomppa till och med. Hur står människorna ut?

Erika: Detta är kvalitetsunderhållning!