onsdag 24 februari 2010

Skämmigt

Det känns jätte torrt att ha ett inlägg om premieobligationer överst. Knaster torrt! Istället kunde där vara ett nyskapande inlägg om hur kallt det är och hur mycket snö det finns och näääääär ska de bli vår och sånt vettigt. Jag ber om ursäkt och lovar bot och bättring.

(Men bara ännu om den där reklamen. Är det ingen som har sett den? De visar alltså inspelningar från gamla program, t.ex. lilla sportspegeln, och så är det alltid någon som ska bortförklara sig. Frågan löd alltså är det på riktigt de gör det, eller är det påhitt? Nu lovar jag att aldrig mera skriva om premieobligationer. Promies.)

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag antar att den där frågan inte var åt mig. De senaste dagarna har jag haft på TVn enbart för Friends och några dvd-filmer. Så jag har ju ingen som helst aning, men tänkte jag måste svara så du inte tror att jag ignorerar dig :D

Lina sa...

Uppskattas :D