onsdag 24 februari 2010

Note to self: köp kupa

Många bloggar om sina begär och vad de önskar sig i klädväg, elektronik, skönhetsprodukter osv. För tillfället vill jag inte ha den där nya klänningen, ej heller Iphonen eller den effektiva anti-ageing nattkrämen (okej, jag ljög, det sista kan jag tänka mig förutsatt att den håller vad den lovar). Nej nej, det jag önskar mig och borde införskaffa är en microkupa!



För don't you just hate, då man har "leverlådesprättor" på väggarna i micron!
Så nu vet ni vad jag har ätit ikväll och jag tänker INTE lägga upp en bild på det!

2 kommentarer:

Lina sa...

Trodde du ville köpa en annan kupa. En bh-kupa. Snuskigt alltså. Jätte snuskigt.(Snuskigt as in rodnar upp till hårfästet, inte as in ofräsch)

Mr.T sa...

Faktiskt. Leverlådesprättor e lite tråkiga. Eller int i sig, men de e jättetråkit å torka bort dem :/

Men å andra sidan e de prackot med en sån kupa. Mycket extra kapplandet följer med.