onsdag 3 februari 2010

The challenge is now official!

And we are on!

Jag vet absolut inget om datorer och jag vet absolut inget om bloggar eller hur man använder dem. Nu som då läser jag dock någon enstaka blogg och ifall skribenten har länkat sin kompis blogg händer det att jag går in och läser även den. And that's it. Aldrig att jag skulle söka upp nån random blogg på nån bloggsida. Nåväl, vissa bloggar är dock rätt underhållande och eftersom jag anser mina vänner vara riktigt underhållande och besitta en superb förmåga att uttrycka sig i skrift, utmanar jag dem nu att underhålla mig även via denna blogg! Så mina vänner, mina underbaraste närmaste vänner från lång tid tillbaka (slut att fjanta dig Kesen, du vet att det gäller dig också) let US entertain US!


Ifall mina vänner dock mot förmodan har svårt att komma igång, har jag vissa trumfkort som jag kommer att använda för att detta skall fungera. Be afraid, be very afraid! En av de fina har redan övertalats och hon kommer att skriva inom kort. Sedan är jag bergis på att Linssi kommer att skriva - hur i all världen skulle hon kunna låta bli, hon får spader när hon ser alla mina särskrivningar, prepostitionsfel etc. etc. Rätta mig fröken, go ahead! ;)

Kesen kommer förhoppningsvis att tröttna på bloggens utseende och känna ett stort behov av att snygga till den lite, därav är hennes deltagande säkrat! Men Ke, vad du än gör med utseendet, vår blogg kommer a.l.d.r.i.g. att vara rosa!

Dessa är de jag gissar att jag inte behöver pressa så hårt, ni andra, ni vet vem ni är. Delta eller så får ni en snigel på ögat i sommar!


Vi kommer inte att blogga om något särskilt tema, utan tiden får helt enkelt visa hur illa detta slutar! Jag är här, Mia är här och det är bara en tidsfråga innan ni andra är med. Tanken är att vi underhåller varann (läs: ni andra underhåller mig)!


Så känn er utmanade; The challenge is now official!

1 kommentar:

Lina sa...

Trevligt initiativ Erika! (för att låta som moffa). Känner jag Sandra rätt så är hon ju inte främmande för tangentbordet heller. Can't wait Sandis! (och Ylvis, Keis och Lindis). H. Linis.