tisdag 16 februari 2010

Finesser

Vår blogg är ju rätt så plain and simple och jag känner att den gärna skulle få ha några finesser.
Jag hade t.ex. tänkt mig en sån där räknare, som räknar besökare per dag/vecka/månad och hur många som är online just nu. Hittade en sida var man kunde fixa en sån, tyvärr möttes jag av detta:
"Förutsättningar:
Du måste kunna ändra i HTML-koden på din hemsida för att kunna använda denna tjänst.
Du måste ha grundläggande kunskaper i HTML för att förstå hur du ska använda denna tjänst."

BITE ME!

Det kändes som ett personligt påhopp. HTMwhaaat? tänker jag som kör med taktiken "skriva och klicka".

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag skulle oxå vilja ha upp den statistiken. Fast kanske de bara e sorligt? :)
Kanske min personliga datastödsperson, mr T, kan hjälpa oss?

Mr.T sa...

Jo, L kollade på nå sånt, och jag kan nog bra hjälpa till :)

Lina sa...

I am waaay ahead of you. Men sen kom int jag heller så mycket längre. Om jag ska berätta hela sanningen och inget annat än sanningen som de gör i amikrika så var jag nästan i tårar av ilska för att jag int kan sånt där! Jag sku vila kuna göra allt själv. Men jag kom typ TVÅ steg på vägen. Trodde jag kunde trotsa det där med att måste ha kunskap i HTML! Ha! BITE ME!