lördag 27 februari 2010

Dagens män

Vad är det med dagens män? Allt för ofta hör man de som säger "jag skall aldrig stadga mig".
Varför tänker man så? Är ett evigt singelliv inte lite ensamt, fast man regelbundet skulle umgås med olika människor av det motsatta könet "no strings attached". Är det inte att välja bort kärlek, eller tror man inte ens på det? Min lilla ärthjärna begriper inte resonemanget. Men det gör ju en lite ledsen.

Synd på alla dom fina, roliga och snygga karlarna som far i hukka! För dom finns ju nog, men jag tror dom börjar vara utrotningshotade vid det här laget, och borde klassas som fridlysta (fast det är dom ju redan i praktiken).

Detta var definitivt ett söndags-deppis inlägg, men då är jag ju även lite före min tid ibland ;)

4 kommentarer:

Erika sa...

Nu fick jag det dessutom bekräftat av en karl - Det finns inga goda män längre. They're all bad, BAD!

Lina sa...

Låter inte nå kul det där. Men inte är alla bad. You'll see!

Lina sa...

Å du hoppar väl över söndagsdeppisen imoron, om du redan tagit ut den?

Mia sa...

Alla kan banne mej inte vara BAD!
Och de som resonerar så, så ändrar sej nog vid nån point i livet. Kanske satsa på lite äldre män? :)