söndag 21 februari 2010

Crazy weekend!

Damn, vilken helg! Huuuuh huh, sådant röj har man inte sett sedan hemmafesterna i börjar på 2000-talet!!

Det började på fredag med först 6 timmars jobb, sen hem och vila på soffan och tillbaka för 11 timmars jobb. Fredag blev lördag och jag for hem och sova 5 timmar, därefter fortsatte festen med 9 timmar jobb och plötsligt blev lördag till söndag och jag for hem och sov 6 timmar. Återigen direkt till jobbet för 5 timmars jobb. Efter det raka vägen hem, och vet ni vad jag gjorde då? Oh yes, jag sov! 2 timmar :) Men nu är söndagseftermiddag här och imorgon är jag ledig! What to do, what to do...kanske jag fortsätter på helgens megabailu och far en sväng till Loppis! Jag hörde att man kan göra otroliga fynd där! PARTY ON!

Och vad har ni gjort i helgen då?

1 kommentar:

Lina sa...

Det låter verkligen heelt gaalet. Ingen skulle tro att du fyller 27 nästa gång. You partyanimal!