lördag 10 april 2010

Testing, testing

Jag har ju uppnått en ålder av 27 nu. Trots den höga åldern finns det ännu en del saker att erfara. T.ex. tappa visdomständer, tycka om likörkarameller, röka tobak (fastän S bär falsk vittnesbörd och menar att jag redan provat detta) och ha matchande tuulipuku med mannen. En annan sak är detta med att läsa tidningen på wc. Lördagen den 10.4 (läs: idag) kände jag därför att det var dags.

Före jag gick in på toaletten kollade jag upp lite spelregler med Mr T (som egentligen inte är någon wc-läsare heller men ändå har mer erfarenhet på området än vad jag har). Ska man t.ex. sitta kvar efter man är färdig? och liknande frågor. Jag var helt enkelt lite nervös att jag skulle göra något fel.

Nåväl, efter en stund satt jag då där med min tidning. Det kändes väldigt odramatiskt och jag var inte särskilt imponerad. Bara för att nu känna att jag gett det en fair chanse läste jag en hel artikel fastän det gott och väl hade räckt med ingressen.

Wc-läsning får således 1 flyttfågel av 5 möjliga (--> kommer alltså inte att köpa en dassbok inom en snar framtid).


Hör jag någon säga: "Too much information."?

5 kommentarer:

Mia sa...

Jo

Erika sa...

Nej.

Vad som är aningen oroväckande är att du varit oskuld som wc-läsare så här länge.

Lina sa...

check!

Mia sa...

Jag är oskuld fortfarande och tänker inte bryta det fina mönstret.

Lina sa...

Nä, det är inte lönt Mia.