onsdag 28 april 2010

Hot or not - that's the question!

I och med att min arbetsplats fått nya ägare har det även kommit en hel del nytt folk in i bilden.
Min chefs chef är t.ex. ny. Honom träffade jag första gången då vi hade personalmöte i oktober.
Han var där och berättade om vad ägarbytet innebär för oss samt presenterade företagets visioner för de närmaste åren.
Största delen av personalmötet satt jag och funderade ifall jag tycker att karln är snygg eller inte. Jag kunde liksom inte bestämma mig för min åsikt i den oerhört viktiga frågan.

Imorgon skall jag på nån sorts kursdag till Seinäjoki. Där kommer att vara personer från alla olika enheter och det föll på min lott att representera vår enhet denna gång. Den här nya chefs förmågan kommer att vara på plats, så jag kommer att ha gott om tid att fundera på frågan,
Is he hot? Or is he not?

5 kommentarer:

Mia sa...

Helt klart kursdagens viktigaste fråga. Återkom och berätta vad du kom fram till sen!

Lina sa...

Hoppas hot.

Lina sa...

Vi vill ju förstås ha bild!

Erika sa...

Du kan få rita honom sen Lina, jag kan skriva upp karaktärsdragen till pappers :)

Anonym sa...

Låt mig gissa. Skostorlek 48-52?

H