onsdag 14 april 2010

Oväntat besök

Ojneeeej. Alldeles för en liten stund sedan såg jag nåt kryp flyga runt i vardagsrummet. Nån liten fjäril eller skalbagge med vingar eller nåt liknande. Hujja. Jag gick snabbt efter en tidning som jag kunde ta livet av odågan och när jag vänder tillbaka för att klubba fanskapet där den landat på tv-bordet så hade den FÖRSVUNNIT. Hur ska jag nu kunna sova? Tänk om det var en förklädd mördare som ska kidnappa sonen eller nåt annat hemskt ELLER tänk om den landar på min kind när jag väl sluter ögonen och somnar. Känns mycket olustigt nu.

4 kommentarer:

Lina sa...

Oj nej! Det där är ju typ jättebesvärligt. Hoppas du hittar skurken och tar ner den --> dödens dödar den.

Anonym sa...

Vilka mordiska flickebarn ni verkar vara. Era föräldrar måste vara såå oroliga och ledsna.

Mia sa...

Jo, de är mycket ledsna och funderar var det gick fel. :/

Anonym sa...

kunde tro det!