tisdag 13 april 2010

Pinsamt

Gårdagens pinsammaste var när ena Hollywoodfrun bejsade (som vi säger i Jeppis) till sig en gratis botox-spruta.

Hollywoodfrun:So what do I do with the payment and stuff? (meaning: Täcks du ta betalt av mig på TV?)
Plastikkirurgen: Marry Christmas I guess.....'Cause, 'cause...I would do it anyway so...(meaning: Nu satte du mig på pottan.)

Ännu pinsammare var förra gången då hon var på date med samma man och frågade vad han tycker att hon borde göra för skönhetsingrepp. Frågan i sig var pinsam och att han svarade utan betänktetid att hon kunde behöva lite "fillers" var ännu mera pinsamt.

Woman in need of fillers, skriker det om den här bilden.

2 kommentarer:

Mia sa...

Fast till killens försvar så drog hon ju det nästan ur honom.. de där med fillers!
Sen tycker jag hon e verkligt SNÅL för att vara en rik Hollywoodfru och hon förtjänar inte att vara med i programmet om hon ska tigga till sej botox! så de så!

Lina sa...

Njae...int tycker jag hon drog det ur honom. Det var no svar direkt. SEN sa han visserligen att hon är vacker som hon är. Men då var ju skadan redan skedd. Iaf i mina ögon, men tydligen inte i hennes. Hon såg sin chans att få gratis spruta.

Å jo, man funderar varför hon är så snål.