tisdag 6 april 2010

och diskussionerna fortsätter

"Man börjar allt fundera vad det är för fel på dig när du fortfarande är singel, man sku tro att du sku ha blivi svept från marknaderna för länge sen" säger personen av det motsatta könet.

Jag svarar att jag var bortsvept ett tag, men när jag sveptes tillbaka så hade marknaden försvunnit. Han svarar att han tror att marknaden inte försvinner någonstans. "Här i Jeppis är den åtminstone inte längre" kontrar jag.

End off discussion. För på det kan man helt enkelt inte svara något. So sad, so sad.

Fast, snart är det ju vår och snart är det vårmarknad...undrar om det hjälper? Jag återkommer.

3 kommentarer:

Lina sa...

VEM är den här typen som kläcker ur sig fyndigheterna?

Anonym sa...

ja vem är det? är det kanske nån som har potential, ev. pojkvänsmaterial?

h.y

Erika sa...

3 olika bekanta som släppt ur sig fyndigheterna, no potential, det märker man väl på kommentarerna :)