söndag 11 april 2010

Här kommer brevbäraren

Någon (ingen nämnd ingen glömd) tyckte att jag var lite skrytsam i förra inlägget. Därför vill jag vara lite jante av mig och visa ett par byxor jag gjorde förra hösten. Det var det första plagg som jag sydde helt själv och jag räknade med att det skulle misslyckas. Därför valde jag det fulaste tyg jag hittade (på skolan) så att jag inte skulle förstöra något fint. Här är resultatet. Jag kallar det postiljon-chic.


Till postiljon-chic looken hör kritvita ben med stubb.

5 kommentarer:

Mia sa...

vajjert!

Lina sa...

Don't I know it.

Mr.T sa...

Vad har de e å göra med postiljoner? Sist jag kolla had de int blått utan grått på sig, å så lite längre byxor har de å på sig.. eller.. tänker du på Postman Pat ?

Lina sa...

Blått är en postiljonfärg och så har byxorna sånt där typiskt postiljonshorts-i-USA-material. Vet du?

Mr.T sa...

Hmmmh... Mjaa.. Joo..