torsdag 17 juni 2010

Saker jag den senaste tiden varit rädd för..

- att jag plötsligt ska slänga mej över kakfatet i kafferummet och häva i mej godsakerna okontrollerat (efter ca1månads sockerstrejk)
- att jag ska glömma de 100saker jag har på min to-do lista. Och dyka upp i kyrkan rätt tid men utan klänning.
- att jag har skrivit fel datum/fel klockslag för vigseln och de enda som dyker upp på rätt tid är min familj.
- att jag kommer att säga "Ja" med felbetoning, för utraget, för snabbt eller få till nåt helt annat ord.
- att jag i något skede av dagen kommer att börja ful-gråta.
-att jag kommer att falla i kyrkan.
-att jag kommer att falla i kyrkan.

3 kommentarer:

Lina sa...

Du har ett tufft liv! Tänk så mycket som kan gå galet.

Erika sa...

Du får 100 euro om du svarar "Alrighty" i kyrkan.

Mia sa...

1000 och we have a deal!

Lina, du har ingen aning om hur jobbigt jag har det. Kakfatet ÄR frestande.