fredag 11 juni 2010

1-1

Pappa kollade upp saken åt mig. Först visade det sig att jag hade rätt, sen visade det sig att jag hade lite fel ändå. Men eftersom det var lite rätt där en stund och det egentligen är helt idiotiskt system tänker jag ge mig själv ett rätt.

Arbetskraftsbyrån - Lina 1-1.

Dessutom får jag sällskap till infotillfället av systeryster. Nu ska jag bara sätta dit arbetslösa kompis S oxå så är vi tre. De här kan bli hur kul som helst!

Ps. Jag har inte pappa att kolla upp allt som inte går min väg. Han råkar bara vara insatt i såna här saker och jag hatar ju att ha fel (men fel blev de ju ändå).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Moraliskt OCH logiskt rätt MEN juridiskt fel! Så kan man väl sammanfatta ärendet.
Mycket nöje på infon båda två (alt. alla tre!)
h
Fadern

Lina sa...

Moraltiskt och logiskt = 2 rätt. Alltså arbetskraftsbyrån - Lina 1-2! Jabadabadooooo!