fredag 4 juni 2010

Pinsamt

Igår under promenad med (lilla)syster skulle jag plötsligt paija mej på håret (vet inte varför) och slogs av hur annorlunda håret kändes. Tills jag insåg att jag hade min allra allra allra fulaste hemmafrisyr, på mej. Alltså nånting jag hade snott håret upp i när jag badade gossen och håret (min långa hårman) hängde och slängde ivägen. Föreställ er det fulaste i hästsvansväg med råddigt hår och 2hårband. Systern erkände att hon nog hade funderat lite när jag kom och hämtade henne, men hon ville inte säga nåt. What WHAT? Tack för den, liksom.
Tackom och lovom att vi inte träffade någon vi kände förrän jag upptäckte fadäsen. Pjuh! (För när jag ändrade min frisyr blev jag ju skönheten själv. Förstås.)

3 kommentarer:

Lina sa...

Nästa gång jag tycker du är ful i håret ska jag säga till. Jag lovar!

Anonym sa...

Hihi! En gång på stan fick jag plocka bort kardborrepapiljotter som taggat fast sig på mammas tröja.

H

Mia sa...

:) Vet int vad som e värre. Här i Jeppis så har ju folk redapå allt va man gör så en sån här tabbe kan ju vara hur hemsk som helst!