onsdag 23 juni 2010

And off I go!

Om ca 6 timmar kör jag ner till Vasa. Där börjar mitt lilla äventyr och resan till Nice, Frankrike!
Lite pirrigt eftersom jag reser alldeles allena för allra första gången, men mest är det bara überskoj!! :)
Kan hända jag slänger in ett blogginlägg ifall det är dåligt väder någon dag, annars hörs vi 1.7.

Saker jag bör tänka på:
1. Följ inte med några fula gubbar (Linas råd).
2. "Leva så Gud siir de" (S.)
3. Prata inte om Anelka eller det franska landslaget, mitt råd till mig själv.

Så jag säger Au revoir till finländska västkusten och säger Bonjour Côte d'Azur!

4 kommentarer:

Lina sa...

4. Håll hårt i din väska.
5. Lämna aldrig din kaffe/drink oövervakad.
6. Skicka sms åt din mamma en gång per dag.
7. Ha sköj!

Mr.T sa...

Ha så roligt, Erika och

08. be cool
09. njuta av atmosfären
10. äta ej gul snö (så där överlag, torde va ganska varmt i Côte d'Azur, men ändå..)

Mia sa...

11.Ha så roligt!
12.Ha så roligt!!
13.Ha så roligt!!!

Mr.T sa...

14. Kom ihåg att blogga :P