tisdag 29 juni 2010

Medelmåttans tid förbi

Jag har länge stört mej på att det inte finns nåt jag är BRA på. Så där riktigt bra menar jag, så att alla vet om att just JAG kan allt om den saken/e oerhört skicklig på den saken.
Jag har spelat fotboll, och lets face it: jag var ingen stjärna även om ingen vågade säga det till mej.
Jag har spelat piano och ingen lär väl (speciellt i hemgården) sakna min musik.
Jag har spelat korgboll. Behövs väl eg. ingen förklarning varför det inte funkade. Jag är 156,5cm.
Jag har säkert gjort tusen andra saker, men bara det faktum att jag inte kommer på fler, talar väl för sej själv.

MEN här om dagen upptäckte jag ÄNTLIGEN en talang! Ni vet när man tittar på friends dvd:n och man inte orkar se/höra musiken i början. Då spolar man fram tills själva avsnittet börjar. DET är jag ohyggligt duktig på. Jag kan spola fram till det exakta stället där avsnittet börjar, helt på högt alltså! Works every time.

2 kommentarer:

Lina sa...

Du menar liksom att du kan hoppa fram till rätt ställe? Jag lyckas alltid träffa in slutet på musiken eller just när de börjat prata. Sicken tur att jag är bra på allt det där andra då istället. Fotboll, korgboll och piano. DET kan jag minsann.

Mia sa...

Ja, det menar jag. Vi pratar perfektion.