måndag 7 juni 2010

Behöver mat nu

Jag är hungrig. Sitter här hemma och eldar upp mig över att Mr T inte kan komma hem tillräckligt fort från arbete och matbutiken.

Som semestrare (Jo vi kallar det för det nu, semester is the new arbetslöshet) känns det kanske inte helt rätt att reta upp sig för att den som arbetar inte får hem maten från matbutiken. Men nu är jag hungrig och mitt blodsocker är nere i tårna. Jag är långt ifrån rationell.

Ska jag vara riktit ärligt så är jag mest irriterad för att symaskinen krånglar. Och så har det kanske det låga blodsockret något att göra med min torftiga lunch tidigare idag. Kanske.

2 kommentarer:

Mia sa...

Sicken latsock den där Mr T är! Har du inte bättre kuri på honom. Hänga på jobbet hela dagarna och sen SLÖA hem via butiken. NÄehe, jag säger då det!!

Lina sa...

Ja de e ingen ordning!