fredag 24 september 2010

Ponera

Ponera att jag hade en kompis som sytt ett par pyjamasbyxor i ett rött tyg med komönster på. Och ponera att de blit helt sjukt smala i benen och helt sjukt långa i stjärten. Och ponera att hennes man drar på sig de byxorna.

Ungefär så här föreställer jag mig att det skulle se ut då.

En bild värd att hamna i vilken personaltidning som helst!


PS. Ponera också att jag eventuellt glömt bort exakt hurdan frisyr killen i fråga har och att jag aldrig sett hans fötter. Ponera det sista väldigt mycket. Helst!

4 kommentarer:

Mia sa...

Tur att det här inte har hänt IRL!

Lina sa...

Sicken tur!

Killen i fråga sa...

Oj, vad fint! Speciellt roligt att du förskönat bilden så där pass. I verkligheten såg det nog betydligt, hur ska vi säga... osmakligare ut. Usch. Provar dem aldrig mera, med all respekt för sömmerskan...

Lina sa...

Jag kände också att jag inte riktigt fick till det osmakliga i kråksången. Well, well, bättre lycka nästa gång.

Och, nej, sömmerskan kan det minsann inte vara något fel på. Det är min fulla övertygelse.