söndag 26 september 2010

Lycka är...

att läsa ett inlägg med en paint-bild! Det var alltför länge sen Lina :)

Det är också att hitta en rucola-pesto batong i frysen, när det inte finns något intressant i kylskåpet och Mäcken känns för långt borta och man vill helst bara ligga under filten före nästa nattskift. (don't worry, jag tänker nog äta batongen och inte bara mysa med den under filten)

Lycka vore ifall jag fick ett sånt där amerikanskfotbolls bordspel (som Joey och Chandler har) alternativt ett bordishockeyspel
och någon att spela med. Ropa Hepp, ifall ni ser dessa spel på loppis i Österbotten.

2 kommentarer:

Jean sa...

Jag utmanar dig när som helst.
men jag måste varna dig, jag tar mina bordshockeymatcher på allvar.
Senast jag spelade urartade det i slagsmål.
Visserligen 20 år sedan.. men ändå..

Lina sa...

I aim to please my friend :D (men märkte du att jag var lite ringrostig?)

Och jag vill också spela bordshockey. Kan vi ordna turnering sen då du fixat ett spel? Jag tror jag skulle vara en hejjare på det där.