torsdag 6 maj 2010

Utvecklingsdag

Idag har jag spenderat nästan 8h på jobb. Det är 4 mer än vanligt. (4h=en hel evighet). Vi hade nämligen utvecklingsdag från jobbet. Från morgonen fick vi gå längs havsstranden en timme och sedan resten av dagen var det föreläsning om Förändelseprocessen. Mycket intressant och vår föreläsare var jätte duktig på att fånga ens intresse! DOCK är jag ju inte van att sitta stilla längre stunder så kaffepauserna/lunchen var mycket välkommet mellan varven. Kl. 11.55 kom jag på mej själv att tänka tanken att spinga till matsalen när klockan väl slog lunchtid. Ni vet så där som man gjorde i lågstadiet, tävlade om vem som kom först i kö. Fatta att Jag 27år, på jobbet, på fullt allvar tänker tanken att springa till maten. Känns lite omoget.

p.s Jag sprang inte. Kunde behärska mej. Jag släppte rentutav flera kollegor före mej, bara för att ingen skulle tro att jag hade bråttom till maten.

2 kommentarer:

Lina sa...

Du är såå cool. Släpper kollegor före och allt. Helt otroligt.

Ps. Det heter springa med R, inte spinga.

Mia sa...

Åååå, petnogis. spinga/springa big diff