tisdag 4 maj 2010

Att jag aldrig lär mig 2

Det finns saker som jag aldrig tycks lära mig. Att gå på wc före jag far hem från jobbet är en av dem. Att ta bort linserna före jag sätter mig vid datorn är en annan.

Det ser inte snyggt ut och det är fruktansvärt irriterande att sitta framför datorn och blinka med ett öga i gången då linserna blir kruttorra.

Är jag ensam om att ha ett så jobbigt liv?


EDIT: Det där med wc handlar alltså om att jag alltid behöver på wc då jag far från jobbet, men jag orkar aldrig fara. Så istället behöver jag panikkisa då jag kommer hem. Det är retigt. Riktigt retigt.

4 kommentarer:

Mia sa...

Du är enda som har så retigt liv. Jag igen lever ett liv utan retiga saker, om sonen bara kakkar på rätt tidpunkt vill säga.

Lina sa...

Lyllo dig!

marica sa...

jag lider oxå av att jag inte orkar kisa innan jag åker från jobbet...så jobbigt innan man kommer hem!

Lina sa...

Ja för det är ju bara så tråkigt att kisa. Men det är ju ändå värre att behöva panik-kisa. Man borde ju ha förstånd att kisa före det blir panik. Men icke! Att de kan va så svårt.