onsdag 5 maj 2010

Brostugan rules

Det händer att jag har fel i bland. Inte ofta. Men det händer. Nu senast har jag felaktigt trott att Brostugan inte skulle vara the place to be på första maj. Tydligen kunde jag inte ha mer fel. Det insåg jag senast idag då jag läste en finfin artikel om ovannämnda ställe i den jättelokala bilagan till ÖT. Med denna bild vill jag här med be om ursäkt till alla som eventuellt känt sig kränkt av mitt felaktiga påstående.


Jag är inte sån att jag inte kan erkänna när jag har fel. Jag bara hatar det väldigt väldigt mycket! Som tur är har jag oftast rätt.

2 kommentarer:

En viss någon sa...

Oj vad fint skrivet. Det värmer hjärtat att se hur du verkligen menar det det dessutom. Det är fint att kunna erkänna när man har fel. Gillar den fina teckningen och speciellt tuplan. du är så duktig på att rita och måla :D

Lina sa...

Ja du sku bara veta hur mycket jag menar det. Helt sjukt mycket ju.

Kan inte bestämma om den där sista kommentaren är ironisk. Jag väljer att tro att den är helt sjukt uppriktig. Så tack!