söndag 9 maj 2010

I did it!

Den här bloggen skapades för att förgylla vardagen en smula, för att underhålla främst oss själva i tristessen. Okej okej, det var min idé och för att cut the bullshit så var baktanken den att det skulle underhålla mig (my side of the story). Men fananamma vad bra det har lyckats!!!

Efter att ha stigit upp 6.30 bilat ner till Vasa (som tur har farsan fixat "rövavärmarn", ni minns säkert problemet med en alltför het häck), varit på kurs till 13:30 och därefter jobbat till 24:00 är det underbart att få klicka fram bloggen och läsa hur många underhållande inlägg som helst :) Givetvis skulle jag hellre vilja se mina underbara vänner IRL, men detta är the next best thing! Så jag vill tacka bloggspot, internet och hela universum men främst mina fenomenala vänner, you make my day! Kärlek till er!

För övrigt så har jag känt mig som Thomas Di Leva idag. Jag har haft fnissattacker som förvandlats till något hästlikt frustande för att hålla tillbaka ett mega gapskratt. Jag har stundvis varit myskot nöjd. Jag har varit alldeles varm inombords av att avsluta arbetsdagen med att skryta och ge beröm till någon som förtjänat det. Jag har kört hem med ett saligt leende på läpparna. Jag går till sängs med en silkeslen känsla i magen efter Amarula drinken och hoppas på att morgondagen har ens lite av det flum som denna dag har haft.

3 kommentarer:

Lina sa...

Det var minsann ett lyckat drag av dig den där februari kvällen. Jag känner mig minst lika underhållen som du :D I like it alot!

Och roligt att läsa om din lyckade dag. Låter som alldeles för mycket arbete men ändå lyckad på många sätt. Längtar till Rhodos-resan för din skull. Den är du minsann värd.

Kärlek till dig också. Puss.

Mia sa...

Verkligen en av de lyckare sakerna du hittat på!! Fast du visserligen hittat på mer än många sådana. Ex. att samla bilder och lägga under Kenneths säng. (men de kanske int va bara din idé?)

Hoppas denna dag har en hel del flum oxå :D

Lina sa...

Förresten är jag jätteglad för din skull att du slipper svettas om häcken. Speciellt nu då sommaren kommer emot.